piątek, 1 czerwca 2012

Diablo III - moje przemyślenia :-)

Diablo III to była gra na którą czekałam długie lata. Jak wiecie jestem kobietą i mimo, iż bliżej mi do 30 to Diablo III pochłonęło mnie całkowicie.
Gram demon hunterem :-) i jestem pod wrażeniem gry. 
Scenariusz, zadania, grafika: wszystko to mnie zachwyca :-) Gra jest naprawdę ciekawa i warta swoje ceny.
Jednak muszę stwierdzić, że Blizzard "dał ciała" i od samego początku są jakieś problemy z ich serwerami (podobno tylko dla Europy).
W dniu premiery nie można było sobie pograć, bo serwery były przeciążone. Przez ostatnie kilka dni połączenia się z ich serwerami po 16 również jest niemożliwe, a przecież nie każdy może sobie pozwolić na granie nocą lub przed południem.

Podsumowując krótko: gra wciągająca i wspaniała. Super itemy i super postacie :-), nowy poziom trudności, który jest naprawdę ciężki. Oczywiście jest kilka rzeczy, które ja bym zmieniła :-), no ale nie jest możliwe dogodzenia każdemu.

XOXO
Kicia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz