poniedziałek, 14 maja 2012

Manicure

Witam serdecznie wszystkich :-)

W niedługim czasie stanę się matką chrzestną i zastanawiam się nad tym, jaki manicure wykonać :-)
Poczyniłam pewne "testy":


Oto lakiery, które "pasowały by" do reszty stroju :-). Położyłam tam tylko po 1 warstwie "od niechcenia" - jak nie trudno zauważyć, bo to tylko w celach testowych.

Dziś nałożyłam na wszystkie paznokcie lakier z palca wskazującego "Golden Rose" Paris nail lacquer numer 219.

A oto jak się prezentuje: (w świetle naturalnym i "z lampą")



Na skórki nie zwracajcie uwagi ;-) właśnie są w trakcie intensywnej regeneracji :-)
A Wy na takie okazje wolicie "nudziaki" czy raczej preferujecie coś bardziej szalonego? :-)

XOXO
Kicia

5 komentarzy:

  1. Kochana, wydaje mi się, że położyłaś na całą dłoń lakier z palca wskazującego, a nie serdecznego :) Natomiast według mnie, najlepiej prezentuje się na twoich paznokciach właśnie lakier z serdecznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) mała wtopa z nazwaniem palca :-) ale masz całkowitą rację: lakier z palca wskazującego jest na wszystkich pazurkach :-)
      I chyba na ten lakier postawię ;-)

      Usuń
  2. coś szalonego, chociaz marzy mi się french manicure nigdy nie miałam takiego na swoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Frencz" musi być naprawdę dobrze zrobiony, żeby ładnie się prezentował. Za gruba "końcówka" i już efekt nie taki. Ja kiedyś miałam, ale sama nie umiem zrobić, żeby porządnie wyglądało :-)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń