środa, 25 kwietnia 2012

Sandałkowo :-)

Witam Kobietki :-) Dziś post przeznaczony bardziej do Was niż do panów ;-)

Nie będę się rozpisywała: udało mi się, w końcu mi się udało :-)
Udało mi się kupić sandałki, o jakich od dawna marzyłam :-)
Wykonane są z materiału w kolorze beżowym, podeszwa to niewysoki koturn osłonięty sznurkiem i właśnie o ten sznurek mi chodziło :-)
Już od dawna rozglądałam się za tego typu bucikami, ale albo były zbyt wysokie, albo zbyt twarde itd, itp :-) aż tu nagle...

A teraz same oceńcie:







Wiem, wiem zdjęcia trochę kitowe, ale się uczę ;-)

Oto idealne buty dla mnie: nie za wysoki koturn i będą pasowały do wszystkiego ;-)
Chodziłam w nich trochę w domu (nie mogę się doczekać, kiedy będą już mogły chodzić ze mną na spacery na dworze) i wydają się być bardzo wygodne.



A teraz najlepsze:

Kupiłam je za 34,99 ^^ w Carrefourze

XOXO
Kicia

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne! Do tego ta cena!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :-) A cena jest bardzo zachęcająca. Dodatkowo jest jeszcze wybór kolorów: beżowe (moje), zielone, niebieskie i fioletowe :-)
      Śliczne były te fioletowe, ale beżowe założę do wszystkiego :-)

      Usuń