niedziela, 22 kwietnia 2012

Eucerin żel oczyszczający

Witam serdecznie :-)

Dziś pragnę przedstawić Eucerin Dermo Purifyer żel oczyszczający :-)





Jak zapewne się domyślacie jest to żel do mycia twarzy :-). Należę do grupy osób, które nie są w stanie wytrzymać bez mycia twarz w "tradycyjny" sposób :-)
Wiem, że niektórzy starają się nie myć buzi wodą i stosują płyn micelarny itd, ale dla mnie takie mycie to nie mycie.
Po oczyszczeniu płynem micelarnym i tak muszę buziaka jeszcze wyszorować wodą i "czymś":-)
Jak widać (na zdjęciu wyżej) skończył mi się żel do mycia twarzy z Yves Rocher "purecalmille". Zapewne już się domyślacie, że nie spełnił on moich oczekiwań i dlatego pojawiło się coś nowego.

Kilka słów o "Purecalmille":
Oczyszczanie twarzy z rumiankiem bio, do każdego rodzaju cery
Żel do mycia twarzy idealny dla osób, które lubią myć twarz wodą.  Zapewnia uczucie świeżości i czystości.
Skóra jest głęboko i skutecznie oczyszczona.
Konsystencja :
 Przejrzysty zielony żel, który w kontakcie z wodą zmienia się w piankę
Łatwo się spłukuje, nie wysusza skóry
Formuła : Testowana dermatologicznie  => zminimalizowane ryzyko alergii
Delikatny, kwiatowy zapach

Zawiera ekstrakt z rumianku bio o właściwościach nawilżających, łagodzących, ochronnych  i olejek eteryczny z palmarozy, który oczyszcza.
żródło: http://www.yves-rocher.com.pl/twarz/cera_normalna/pure_calmille/zel_do_mycia_twarzy

Moja opinia:
- moja skóra po myciu była nieprzyjemnie napięta;  
- pozostawiał "film", który sprawiał, że miałam wrażenie niedomytej skóry;
- lekko przesuszał;
- nie podrażniał.
Generalnie nie zachwycił mnie swoim działaniem. Nie miałam po nim wrażenia "świeżości i czystości" i dlatego nie zakupiłam go ponownie.
Teraz testuję Eucerin'a i po kilku użyciach jestem bardzo zadowolona ;-), ale nie będę "chwalić dnia przed zachodem słońca" ;-)






Dodam jeszcze, że w YR za żel zapłaciłam ok 20 zł, a ten z Eucerin'a zakupiłam w promocji za niecałe 32 zł (cena bez promocji 39,80 jest widoczna na zdjęciach).
A może Wy znacie jakiś fajny żel do mycia twarzy?

XOXO 
Kicia

P.S. Pamiętajcie, że zamieszczane tutaj opinie to moja subiektywna ocena produktów. Nie oznacza ona, że to, co jest dobre lub złe dla mnie na Was zadziała w ten sam sposób :-)

3 komentarze:

  1. Ja w końcu muszę się skusić na jakieś specyfiki Eucerina - nie testowałam jeszcze, ale słyszałam i czytałam wiele dobrego. W moim przypadku pewnie będą to kremy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam próbki kremów i byłam pod wrażeniem. Mam zamiar sobie jakiś zakupić, jak tylko skończę te, które mam.
      Mam jeszcze kilka próbek z Eucerina i jak tylko je przetestuję napiszę co o nich uważam.
      Na moim celowniku jest krem "na naczynka", a właściwie "przeciw zaczerwienieniom".

      Usuń
    2. Zapomniałam dodać, że ten żel oczyszczający jest rewelacyjny (moja opinia po 4 dniach stosowania). Skóra jest mega czysta i bardzo gładka (tylko ja nie mam problemów z cerą, oprócz czerwienienia, więc moja opinia może być niemiarodajna).

      Usuń