czwartek, 19 kwietnia 2012

ISANA dusch ol

Witam serdecznie.
Przychodzę do Was dziś z jednym z moich ostatnich zakupów:

ISANA DUSCH OL mit panthenol




Wybaczcie jakość zdjęć, ale robiłam je dosłownie przed chwilą :-) z lampą i oto taki efekt uzyskałam.

Oto co jest napisane na opakowaniu:
Isana olejek pod prysznic:
- natłuszczające olejki pielęgnują sucha oraz wrażliwą skórę;
- pantenol oraz witamina E chronią przed wysuszeniem
- pH przyjazne dla skóry, testowane dermatologicznie.

Skład: Glycine Soja, Mipa Laureth Sulfate, Laureth-4, Hellianthus Annuus, Parfum, BHT, Panthenol, Tocopheryl Acetate

Pojemność: 200 ml

Po obejrzeniu ostatniego filmiku Agusławy (nieesia25) sam wpadł mi w ręce w Rossmanie :-)
Kosztował mniej niż 4 zł (teraz jest promocja).
Mam nadzieję, że ukoi moją przesuszoną po tej mroźnej zimie skórę. 
Oczywiście zdam relację jak się sprawuje :-)

A Wy miałyście ten produkt?
Jak się sprawdził?

XOXO
Kicia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz